Ulvilan Nuorisoseurantalo

HÄÄT, SYNTYMÄPÄIVÄT, SUKUJUHLAT, YRITYSTILAISUUDET, KOKOUKSET, MYYNTITILAISUUDET

Varaukset puh. puh 0440 548 804, email ulvilan.nuorisoseura(at)gmail.com

Ulvilan Nuorisoseurantalo Välmäntiellä sijaitsee lähellä keskustaa ja koulukeskusta Valtatie 2:n tuntumassa. Hirsirakenteinen ja peltivuorattu talo on rakennettu vuonna 1913 Ulvilan Nuorisoseuran omaan käyttöön.

Talo toimii pääsääntöisesti seuran omien harrasteryhmien harjoittelupaikkana, sekä tarjoaa myös muille yhdistyksille harjoitustilan. Talo soveltuu myös hyvin mm. juhla- ja julkisiin tilaisuuksiin ympärivuotisella käytöllään. Tiloissa voi järjestää mm. hää- ja syntymäpäiväjuhlia, pikkujouluja, kyläjuhlia, tansseja, huutokauppoja, näyttelyitä ja vastaavia tilaisuuksia.

Huoneistoalaa talossa on 467 m², joka jakautuu ala- ja yläkertaan.
Alakerrassa on:

• keittiö (hella, kylmiö, astianpesukone, tarjoiluluukku)
  • kahvio (koko n. 6m x 8m)
  • sali (koko n. 10m x 14m), saliin mahtuu 150-200 pöytäpaikkaa
  • salissa myös lava ja esiintyjien taukotila
  • eteistilat + narikka, miesten ja naisten WC
  • pyörätuoliramppi (asennetaan paikoilleen tarvittaessa)

Tiloissa on sähkölämmitys sekä salissa kolme ilmalämpöpumppua. Talon edustalla on iso hiekkainen parkkialue.

Alakerran sisätilat on kunnostettu 2008-2012.

• uusittu lattiat eteisestä, salista, esiintyjien taukotilasta, ravintolahuoneesta, vessoista ja keittiöstä
  • uusittu/kunnostettu seinät ja katot eteisestä, vessoista, salista, esiintyjien taukotilasta, ravintolahuoneesta sekä keittiöstä
  • uusittu keittiökalusteet uusittu/kunnostettu WC-kalusteet
  • kunnostettu alakerrasta väliovet sekä ikkunat

Vuokrat:

• Arkipäivä (ma, ti, ke, to, pe) 150 € (myyntitoiminta 200€)
  • Viikonloppuna päivä (la, su sekä arkipyhät) 250 € (myyntitoiminta 300€)
  • Viikonloppu (la - su) 500 €
  • Lisäksi pelkästään kahviota voi vuokrata erikseen sekä salia mm. harrastustoimintaan tuntihinnalla.

Kysele eri mahdollisuuksista Ulvilan Nuorisoseuralta.

Käyntiosoite:
Välmäntie 6
28400 Ulvila

Tiedustelut
• Ulvilan Nuorisoseura • 044 0548 804 • ulvilan.nuorisoseura(a)gmail.com • www.ulvilannuorisoseura.net

Kuvat Erkki Wrangén

Käyttäjien kuvia